Retourzendingen en Klachten

Ongewenste goederen

  • Ongewenste goederen kunnen binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
  • Deze moeten ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.
  • Artikelen kunnen worden geretourneerd voor een terugbetaling of omruiling.
  • Als u artikelen per post retourneert, vraag dan om een bewijs van verzending, zodat u kunt aantonen dat ze verzonden zijn. Bewaar ook de trackinginformatie, zodat u kunt zien wanneer het pakket weer in ons warenhuis is aangekomen.
  • Zorg ervoor dat u een begeleidend briefje bij uw retourzending voegt met uw naam, adres en bestelnummer.  Als u geen identificerende informatie bijvoegt, kan dit leiden tot aanzienlijke vertraging bij het vervangen of terugbetalen van uw geretourneerde artikel(en).

Alle ongewenste artikelen moeten op eigen kosten naar ons warenhuis worden teruggestuurd.  Het retouradres is:

AD NL B.V

Dirk Hartogweg 14 DC1 Unit 5

5928LV Venlo

Nederland

NB: Het is niet mogelijk om artikelen op te halen of terug te brengen naar het warenhuis in Venlo.

Voor alle online bestellingen is het ook mogelijk om ongewenste of defecte artikelen persoonlijk terug te brengen naar onze winkel in Utrecht.  Stuur aub geen artikelen die online besteld zijn, terug naar de de winkel per post of koerier.

 

Onjuiste artikelen ontvangen/beschadigde goederen

  • Onjuiste bestellingen of beschadigde goederen moeten binnen 5 dagen na ontvangst worden gemeld aan onze klantenservice.  Dit kan per e-mail: [email protected] of per telefoon: 0031772020022
  • Deze worden zo snel mogelijk kosteloos vervangen.
  • Deze goederen worden alleen omgeruild of terugbetaald als ze niet zijn gebruikt, gedragen of anderszins vervuild en zich in de originele, onbeschadigde verpakking bevinden.

Garantie

  • Alle artikelen die een defect vertonen en binnen een periode van 24 maanden zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd voor een garantiebeoordeling.
  • Angling Direct plc behoudt zich het recht voor om defecte artikelen terug te sturen naar de fabrikant alvorens ze, indien nodig, te vervangen of terug te betalen.
  • Als de fabrikant van mening is dat het defect niet aan het product zelf te wijten is, behoudt Angling Direct plc zich het recht voor om geen vervanging of terugbetaling te verstrekken.

Houd er rekening mee dat we volledig afhankelijk zijn van de fabrikant als het gaat om garantievoorwaarden. We zullen altijd ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u, als onze klant, volledig tevreden bent met het resultaat.

Houd rekening met een termijn van maximaal 28 werkdagen (Ma-Vr, exclusief Nationale Feestdagen en weekenden) vanaf de dag dat we het defecte artikel hebben ontvangen, voordat de volledige retour-/reparatie-/vervangingsprocedure is afgerond.

Wij zijn niet verplicht om cadeaubonnen, boeken, ongeopende audio- of video-opnames (dvd's) en vers/diepvriesaas terug te nemen.

Neem voor alle garantiegevallen in eerste instantie contact op met onze klantenservice via e-mail ([email protected]) en verstrek details/foto's/video's van het probleem met het artikel.

 

Klachten

Mocht u een klacht willen indienen, dan raden wij u aan contact op te nemen met onze vriendelijke klantenservice. Zij helpen u graag verder en streven ernaar om elk probleem dat u heeft op te lossen.

Wij streven ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen en zullen proberen deze zo snel mogelijk op te lossen.

Als u vragen of opmerkingen heeft over het bovenstaande, neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande gegevens. Vermeld uw ordernummer in uw e-mail of houd het bij de hand wanneer u belt.

E-mail - [email protected]

Telefoon -  +31772020022

 

Het Angling Direct-team

To top