Ongewenste goederen
Alle ongewenste artikelen moeten op eigen kosten naar ons warenhuis worden teruggestuurd. Het retouradres is:
AD NL B.V
Dirk Hartogweg 14 DC1 Unit 5
5928LV Venlo
Nederland
NB: Het is niet mogelijk om artikelen op te halen of terug te brengen naar het warenhuis in Venlo.
Voor alle online bestellingen is het ook mogelijk om ongewenste of defecte artikelen persoonlijk terug te brengen naar onze winkel in Utrecht. Stuur aub geen artikelen die online besteld zijn, terug naar de de winkel per post of koerier.
Onjuiste artikelen ontvangen/beschadigde goederen
Garantie
Houd er rekening mee dat we volledig afhankelijk zijn van de fabrikant als het gaat om garantievoorwaarden. We zullen altijd ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u, als onze klant, volledig tevreden bent met het resultaat.
Houd rekening met een termijn van maximaal 28 werkdagen (Ma-Vr, exclusief Nationale Feestdagen en weekenden) vanaf de dag dat we het defecte artikel hebben ontvangen, voordat de volledige retour-/reparatie-/vervangingsprocedure is afgerond.
Wij zijn niet verplicht om cadeaubonnen, boeken, ongeopende audio- of video-opnames (dvd's) en vers/diepvriesaas terug te nemen.
Neem voor alle garantiegevallen in eerste instantie contact op met onze klantenservice via e-mail ([email protected]) en verstrek details/foto's/video's van het probleem met het artikel.
Klachten
Mocht u een klacht willen indienen, dan raden wij u aan contact op te nemen met onze vriendelijke klantenservice. Zij helpen u graag verder en streven ernaar om elk probleem dat u heeft op te lossen.
Wij streven ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen en zullen proberen deze zo snel mogelijk op te lossen.
Als u vragen of opmerkingen heeft over het bovenstaande, neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande gegevens. Vermeld uw ordernummer in uw e-mail of houd het bij de hand wanneer u belt.
E-mail - [email protected]
Telefoon - +31772020022
Het Angling Direct-team