Retourzendingen en Klachten

Ongewenste Goederen

  • Alle ongewenste goederen die binnen 30 dagen na ontvangst zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd.
  • Deze moeten ongebruikt en in de originele verpakking zijn
  • Items kunnen worden geretourneerd voor een terugbetaling of een uitwisseling.
  • Als u goederen retourneert via de post, ontvangt u een bewijs van de verzending, zodat u bewijs hebt dat ze zijn gepost.
  • Alle ongewenste items moeten op eigen kosten worden geretourneerd of naar uw lokale Angling Direct-winkel worden gebracht - er is een link hieronder om te zien of er een lokale winkel bij u is.

Houd er rekening mee dat hoewel elke poging wordt gedaan om een retour in de winkel te verwerken, dit soms niet mogelijk is. Zodra de goederen zijn teruggestuurd naar ons Central Depot of in de winkel zijn genomen, zullen we het retourbedrag dienovereenkomstig verwerken.

 

Onjuiste/Beschadigde Goederen

  • Elke onjuiste bestelling of beschadigde goederen moet binnen 5 dagen na ontvangst aan ons klantenserviceteam worden gemeld.
  • Deze worden zo spoedig mogelijk kosteloos vervangen.
  • Een begeleidende memo over de geretourneerde artikel (en) en vereiste actie, is een noodzaak als u wilt dat het snel en efficiënt wordt verwerkt. U kunt de PDF-download onderaan de pagina gebruiken.
  • Als u goederen retourneert via de post, ontvangt u een bewijs van de verzending, zodat u bewijs hebt dat ze zijn gepost.
  • Deze goederen worden alleen geruild of terugbetaald als ze niet zijn gebruikt, versleten of anderszins bevuild zijn en zich in de originele, onbeschadigde verpakking bevinden.

 

Garantie Problemen

  • Alle artikelen die een fout hebben ontwikkeld en die binnen 12 maanden zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd voor reparatie of vervanging.
  • Angling Direct B.V. behoudt zich het recht om defecte goederen aan de fabrikant te retourneren alvorens te ruilen of te restitueren waar nodig.
  • Als de fabrikant van mening is dat de fout niet die van het product is, behoudt Angling Direct B.V. zich het recht voor om geen omruiling of terugbetaling uit te voeren.

Let op, wij zijn volledig in handen van de fabrikant als het gaat om garantievoorwaarden. We zullen er altijd zo hard mogelijk aan werken om ervoor te zorgen dat de uitkomst naar volle tevredenheid van de klant is.

U moet ongeveer 10 - 14 werkdagen toestaan voordat de volledige retour / reparatie / vervangingsprocedure is voltooid.

We zijn niet verplicht om retouren van cadeaubonnen, boeken, niet-gesloten audio- of video-opnamen (dvd's) en vers / diepvriesaas te accepteren.

 

Klachten

Als u in het onwaarschijnlijke geval dat u een geschil of klacht wilt indienen, contact opneemt met ons vriendelijke klantenserviceteam. Zij helpen u graag en streven ernaar eventuele problemen op te lossen.

We streven ernaar om uw geschil of klacht binnen 2 werkdagen te erkennen en we zullen proberen het zo snel mogelijk op te lossen. U ontvangt de naam van de adviseur die uw aanvraag behandelt zodra deze reageert.

Als u vragen of opmerkingen heeft over een van de bovenstaande, neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam met behulp van de onderstaande gegevens.

Email: support@anglingdirect.co.uk

Telefoon: +31772020022

 

Ongewenste Goederen

  • Alle ongewenste goederen die binnen 30 dagen na ontvangst zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd.
  • Deze moeten ongebruikt en in de originele verpakking zijn
  • Items kunnen worden geretourneerd voor een terugbetaling of een uitwisseling.
  • Als u goederen retourneert via de post, ontvangt u een bewijs van de verzending, zodat u bewijs hebt dat ze zijn gepost.
  • Alle ongewenste items moeten op eigen kosten worden geretourneerd of naar uw lokale Angling Direct-winkel worden gebracht - er is een link hieronder om te zien of er een lokale winkel bij u is.

Houd er rekening mee dat hoewel elke poging wordt gedaan om een retour in de winkel te verwerken, dit soms niet mogelijk is. Zodra de goederen zijn teruggestuurd naar ons Central Depot of in de winkel zijn genomen, zullen we het retourbedrag dienovereenkomstig verwerken.

Onjuiste/Beschadigde Goederen

  • Elke onjuiste bestelling of beschadigde goederen moet binnen 5 dagen na ontvangst aan ons klantenserviceteam worden gemeld.
  • Deze worden zo spoedig mogelijk kosteloos vervangen.
  • Een begeleidende memo over de geretourneerde artikel (en) en vereiste actie, is een noodzaak als u wilt dat het snel en efficiënt wordt verwerkt. U kunt de PDF-download onderaan de pagina gebruiken.
  • Als u goederen retourneert via de post, ontvangt u een bewijs van de verzending, zodat u bewijs hebt dat ze zijn gepost.
  • Deze goederen worden alleen geruild of terugbetaald als ze niet zijn gebruikt, versleten of anderszins bevuild zijn en zich in de originele, onbeschadigde verpakking bevinden.

Garantie Problemen

  • Alle artikelen die een fout hebben ontwikkeld en die binnen 12 maanden zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd voor reparatie of vervanging.
  • Angling Direct B.V. behoudt zich het recht om defecte goederen aan de fabrikant te retourneren alvorens te ruilen of te restitueren waar nodig.
  • Als de fabrikant van mening is dat de fout niet die van het product is, behoudt Angling Direct B.V. zich het recht voor om geen omruiling of terugbetaling uit te voeren.

Let op, wij zijn volledig in handen van de fabrikant als het gaat om garantievoorwaarden. We zullen er altijd zo hard mogelijk aan werken om ervoor te zorgen dat de uitkomst naar volle tevredenheid van de klant is.

U moet ongeveer 10 - 14 werkdagen toestaan voordat de volledige retour / reparatie / vervangingsprocedure is voltooid.

We zijn niet verplicht om retouren van cadeaubonnen, boeken, niet-gesloten audio- of video-opnamen (dvd's) en vers / diepvriesaas te accepteren.

Klachten

Als u in het onwaarschijnlijke geval dat u een geschil of klacht wilt indienen, contact opneemt met ons vriendelijke klantenserviceteam. Zij helpen u graag en streven ernaar eventuele problemen op te lossen.

We streven ernaar om uw geschil of klacht binnen 2 werkdagen te erkennen en we zullen proberen het zo snel mogelijk op te lossen. U ontvangt de naam van de adviseur die uw aanvraag behandelt zodra deze reageert.

Als u vragen of opmerkingen heeft over een van de bovenstaande, neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam met behulp van de onderstaande gegevens.

Email: support@anglingdirect.co.uk

Telefoon: +44 (0)1603400870

To top