Toggle Nav

Leveringsinformatie

Waar leveren wij?

  • Nederland en België
 

Verzendkosten

Standaard Verzending voor bestellingen in Nederland en België zijn de kosten als volgt:

Totaal Bestelling Verzendkosten Levertijd
Onder €35 €9 2-5 Werkdagen
Boven €35 Gratis 2-5 Werkdagen

Wat is de normale Leverduur?

Producten besteld op werkdagen (maandag - vrijdag), behalve op feestdagen, worden meestal binnen 2 - 5 werkdagen geleverd (weekend niet inbegrepen).

Hoe werkt onze Bezorgservice?

Bij Angling Direct streven we ernaar om onze klanten een snelle, efficiënte en zorgeloze bezorgervaring te bieden. De bezorgservice is ontworpen om ervoor te zorgen dat uw goederen veilig en comfortabel bij u thuis worden afgeleverd.

Onze koerier biedt een betrouwbare service in heel Europa. De goederen komen rechtstreeks en zonder omwegen van ons naar u.

Hoe informeren wij u over uw bestelling?

  • Zodra uw bestelling is verpakt en klaar is om verzonden te worden, sturen wij u alle bezorggegevens per e-mail.
  • Deze e-mail bevat het trackingnummer dat u op de ParcelForce-website kunt gebruiken om de verblijfplaats en status van uw levering te controleren.
  • Als niet al uw bestelde producten op voorraad zijn, sturen wij u nog steeds op de dag van bestelling de producten die klaar zijn om te verzenden en een tweede levering verzenden zodra het gewenste artikel weer beschikbaar is.
  • U betaalt GEEN extra verzendkosten als we meer dan één pakket voor één bestelling verzenden.

Hoe controleer ik de Bezorgstatus?

Zodra u een nieuwe bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail met betrekking tot de succesvolle ontvangst en verwerking van uw bestelling. Telkens wanneer de status van uw bestelling verandert, ontvangt u opnieuw een e-mail met de bijbehorende update-informatie.

Natuurlijk kunt u de status van uw bestelling ook rechtstreeks op onze website bekijken. Klik boven aan de pagina op 'Mijn account' of 'Mijn levering volgen', meld u aan met uw inloggegevens en selecteer vervolgens de gewenste bestelling.

Als het betalingsproces is geslaagd, wordt Processing weergegeven als een status.

Als een artikel in uw bestelling niet op voorraad is, ontvangt u een e-mail met alle items die moeten worden geleverd.

Elke keer dat we een bestelling volledig of onvolledig verzenden, ontvangt u een bevestiging van de artikelen van de respectieve zending. U kunt ook een lijst bekijken met de items die op uw pagina "Account" op de website van Angling Direct onder "Zendingen" zijn verzonden.

Wanneer alle items van uw bestelling zijn verzonden, verandert de Status in Complete.

In het geval van een mislukte transactie of als u een bestelling hebt geannuleerd vóór verzending, verandert de status in Cancelled.

Welke Koeriersdienst gebruiken wij?

Alle zendingen naar Nederland en België worden verzonden met Parcelforce.

Als een pakket niet kan worden afgeleverd (bijvoorbeeld niemand thuis), zal onze koerier u op de hoogte stellen van een aantal bezorgopties. De koerier probeert automatisch de volgende werkdag af te leveren, als de levering niet lukt, moet u het pakket ophalen bij een afhaalpunt. Als uw pakket niet binnen 5 dagen wordt opgehaald, wordt het teruggestuurd naar Angling Direct en behandeld als een mislukte levering. We zullen dan contact opnemen om een alternatief bezorgadres of -dag te bespreken om uw pakket te bezorgen. Als u vervolgens een restitutie aanvraagt van de bestelling kunnen, de kosten voor het terugsturen naar Angling Direct worden afgetrokken van uw creditcard / betaalpas.

We zullen altijd ons best doen om ervoor te zorgen dat de levering zo gemakkelijk mogelijk is voor onze klanten. Als u vragen heeft of hulp nodig hebt bij het bezorgen van uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice +44 1603 400 870.

Hoe volg ik mijn Pakket?

Zodra u een bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail. Wanneer we de goederen verzenden, ontvangt u een nieuwe e-mail met uw trackingnummer. U kunt uw bestelling volgen op de gekoppelde website en de status van uw levering bekijken zodra uw bestelling door onze koerier is opgehaald. Houd er rekening mee dat uw nummer mogelijk niet onmiddellijk beschikbaar is bij het koeriersbedrijf en het is misschien pas mogelijk om uw pakket laat in de avond te volgen. Alle bestellingen die in het weekend zijn geplaatst worden pas maandagavond opgehaald door onze koeriers.

Als je een bestelling hebt geplaatst voor meerdere artikelen, houd er dan rekening mee dat lange of grotere Artikelen(zoals hengels, bivaks en stretchers) een dag na andere kleinere pakketten kunnen worden bezorgd.

Wat te doen als er een probleem is met de bezorging?

Angling Direct vertrouwt op de koeriersdiensten van derden en hoewel we ernaar streven "onze belofte na te komen", kunnen er gevallen zijn waarin de koeriers ons falen en niet binnen de opgegeven levertijd leveren. In dit zeer zeldzame geval kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor de late levering van een of meer items. Om misverstanden te voorkomen, zal Angling Direct geen verzendkosten terugbetalen als de koerier het artikel niet op de geschatte leverdatum levert.

Als het pakket niet arriveert op het moment dat u het verwacht of als er een probleem is met uw levering, belt u +44 1603 400870. We zullen dan contact opnemen met de koerier om ervoor te zorgen dat uw bestelling arriveert.

Als u beschadigde of defecte artikelen ontvangt of als u een artikel wilt retourneren, raadpleegt u onze pagina Retouren voor meer informatie.

https://www.anglingdirect.nl/returns-and-complaints/

 
To top